A német központú Penny Market is Budapest belvárosa felé terjeszkedik. A vállalat 207. magyarországi üzletét a III. kerületben nyitotta meg, a Szentendrei út és a Pünkösdfürdő utca sarkán. A bolt már a cég új koncepciója alapján épült fel és mintegy 12 embernek biztosít munkahelyet a környéken.
Napjainkban egyre inkább az a trend, hogy a bolthálózatok igyekeznek a városközpontok felé terjeszkedni. Ezáltal a vásárlók könnyebben, tömegközlekedéssel és biciklivel is megközelíthetik az áruházakat. A Penny Market üzletnyitási stratégiája is ezt a trendet erősíti. A legújabb üzletét a III. kerületben nyitotta meg október 6-án, a Pünkösdfürdő úti Self Store plázában. „Annak érdekében, hogy fogyasztóink mindennapi bevásárlásaikat lakóhelyükhöz közel, gyorsan el tudják intézni, a Penny Market bolthálózata országos lefedettségre törekszik. A fővárosi lakosok kényelmét szolgáljuk azzal, hogy harmadik üzletünket nyitjuk Budapest egyik legnagyobb kerületében” – mondta Brückner Péter, a Penny Market értékesítési igazgatója.
A Penny Market jelenleg több mint 3500 embert foglalkoztat Magyarországon. A diszkontlánc legújabb tagja a vállalat megújulási stratégiájának köszönhetően átlátható és világos belső terekkel, valamint alacsonyan elhelyezett polcokkal rendeztek be. Az áruház kínálatában – amely hatvan százalékban hazai beszállítóktól érkezik – a minőségi saját márkás termékek mellett és helyben sütött friss pékáruk is megtalálhatóak. Az új vásárlók már az első perctől kezdve igényelhettek a speciális kedvezményekre jogosító Fan Game kártyát. Ezzel jelentős kedvezményekhez és nyerési lehetőséghez juthatnak. Az új, 750 négyzetméter eladóterületű áruház megnyitásával a cég munkatársainak száma tizenkét fővel növekedett.
A Penny Market már 1996 óra törekszik arra, hogy üzleteit jól megközelíthető, látható, valamint megfelelő tömegközlekedési infrastruktúrával rendelkező területeken építse. Az áruházakhoz megfelelő számú parkolóhely, vagy annak kialakítására alkalmas terület kapcsolódik. „Mind a 207 üzletünkben odafigyelünk a környezettudatos működésre: szelektíven gyűjtjük a hulladékot, amit a központi raktárunk egy erre elkülönített területén préseléssel kezelünk. Minden áruházunkban használt elem- és izzógyűjtőket helyeztünk ki, annak érdekében, hogy a vásárlóink környezettudatos igényinek is megfeleljünk” – hangsúlyozta Radosiczky Anikó, marketingvezető.