A UPS egyszerűsíti az árúvisszaküldést

UPS

A UPS újonnan bejelentett UPS Returns Manager szolgáltatása révén olyan ingyenes online programot kínál a kereskedők részére, mellyel saját szabályaiknak megfelelően irányíthatják a visszaküldött szállítmányokat.

A UPS üzleti ügyfelei mostantól anélkül kezelhetik a visszatérő szállítmányokat, hogy új technológiát kellene integrálniuk saját it-rendszereikbe. A szolgáltatást igénybe vevő vásárlók a ups.com számítógépen és mobiltelefonon is elérhető csomagkövető oldaláról, vagy a visszaigazoló e-mailjükből szerezhetik be a visszaküldéshez szükséges nyomtatványokat.

A Magyarországon is elérhető UPS Returns Manager értékes eszköz lehet a globális piacon jelenlévő e-kereskedők számára, ahol a vásárlók évente több száz milliárd dollár értékű terméket küldenek vissza. Különböző iparági becslések szerint pedig az ingyenes visszaküldés opciója az eladások 10-15 százalékát emésztik fel.

“Az online áru-visszatérítések sok európai kereskedőnek és ügyfélnek jelentenek nehézséget. A UPS Returns Manager viszont leegyszerűsíti ezt a folyamatot” – mondta Abhijit Saha, a UPS Europe marketing alelnöke. “Megoldásunk nagyfokú segítséget nyújt minden csomagküldőnek, különösen a kis és közepes méretű kereskedőknek, akik nem rendelkeznek megfelelő technikai háttérrel. A UPS az első logisztikai vállalat, mely csomagkövető rendszeren belül kínál megoldást áruvisszaküldéshez.”

A UPS Returns Manager előnyei:
• Meghatározott felhasználók visszaküldéseinek előzetes engedélyezése.
• Nagykereskedő oldalakhoz hasonló ellenőrzött, fogyasztóbarát visszatérítési folyamat, technológiai integrálás nélkül.
• Azonnali és kényelmes visszatérítési címke az ügyfelek számára.
• Költséghatékony megoldás a kiadási címkék minden kimenő csomagon való elhelyezéséhez.
• A vásárlói lojalitás növekedése a könnyebb visszaküldés következtében.

A UPS Returns Manager 44 országban és térségben lesz elérhető a hazai és az Európai Unión belüli csomagvisszaküldésekhez.

Kapcsolódi híreink

Leave a Comment