A UPS Európában is elindítja új Express Critical szolgáltatását

A UPS elindította UPS Express Critical elnevezésű szolgáltatását, mely olyan speciális bánásmódot igénylő, ámde időérzékeny szállítmányok célba juttatására szolgál, mint például egy repülőalkatrész, vagy egy műtéthez elengedhetetlen sebészeti eszköz.

A szolgáltatás alapját egy a nap minden órájában elérhető ügyfélkapcsolati központban dolgozó UPS csapat képzi, mely a megkeresést követően felméri a szállítási lehetőségeket és egy olyan megoldást dolgoz ki, mely megfelel az ügyfél szállítási idővel és költségekkel kapcsolatos igényeinek.

A UPS Express Critical szolgáltatás opciós megoldásaként választható egy dedikált személyes kiszállító, aki kézi kézbesítéssel (hand carry) kereskedelmi repülőjáraton szállítja le a küldeményt. A UPS az időérzékeny küldemények világvezető szállítójaként szinte bármilyen szárazföldi, vízi vagy légi szállítási eszközhöz hozzáféréssel bír a világ bármely pontján.

”A UPS Express Critical szolgáltatással az ügyfeleink gyorsan, mégis költséghatékonyan célba juttathatják kritikus küldeményeiket,” mondta el Boris Dobberstein, a UPS EMEA részlegének logisztikáért és disztribúciós szolgáltatásokért felelős alelnöke. “A legtöbb ügyfelünk számára a piacra való gyors eljutás közvetlenül befolyásolja az ügyfél-elégedettséget és az üzleti növekedésüket.”

A UPS Express Critical Európában a következő szolgáltatásokat nyújtja majd:

  • Légi szállítóeszköz-bérlés, akár nagyobb teherszállító repülők bérlése is túlméretes küldemények számára
  • Háztól házig szolgáltatás szinte bármilyen méretű küldemény esetén
  • Leszállópályán történő átvétel: a küldeményt a kézbesítő a leszállópályán veszi át, így a tranzit idő jelentősen felgyorsul
  • Különleges kialakítású járművek a háztól házig való szárazföldi kiszállítás végrehajtására Európán belül
  • Fokozott biztonsági és biztosítási szolgáltatás a UPS Capital szolgáltatáson keresztül.

Az ügyfeleket naprakész szállítási „mérföldkövekkel” kapcsolatos információk segítik a gyors reagálásban és döntéshozatalban. Emellett egy non-stop elérhető telefonos ügyfélkapcsolati csapat, internetes szállítási kezelőfelület, személyre szabható riportok és riasztások, előre elkészített szállítási dokumentáció és a küldemény érkezésének előrejelzése támogatja őket az ellátási lánc láthatósága terén.

Kapcsolódi híreink

Leave a Comment