Százmilliárd euró feletti forgalmat ért el a Lidl anyavállalata

Lidl

Százmilliárd eurónál magasabb forgalmi rekordot ért el tavaly a Lidl áruházlánc anyavállalata, a Schwarz csoport. A Lidl és Kaufland áruházláncok anyavállalata, a Schwarz csoport a hétfőn közzétett mérlegbeszámolója szerint 104,3 milliárd euró, a 2017-es 96,9 milliárd eurónál 7,4 százalékkal magasabb értékesítési árbevételt ért el tavaly. A konszern forgalma öt év alatt 31,4 százalékkal nőtt és az idén lépte át első alkalommal a 100 milliárd eurós határt. A 2018-as forgalomhoz a Lidl áruházlánc 81,2 milliárd euróval, a Kaufland 22,6 milliárd euróval járult hozzá. A Lidl 8,8 százalékkal, a Kaufland 1,6 százalékkal…

Részletek>