Új logisztikai központot épít a Lidl Magyarországon

Grósz Jenő Lidl

Új logisztikai központot épít a Lidl Magyarországon, az élelmiszerlánc 35 milliárd forintos beruházásához a kormány 1,2 milliárd forint vissza nem térítendő beruházás-ösztönzési támogatást nyújt. Grósz Jenő (képünkön), a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke ismertette, hogy negyedik magyarországi logisztikai központját építi meg a társaság a Pest megyei Ecseren, a már működő három raktárbázisnál jóval nagyobb, 62 ezer négyzetméteres létesítmény a tervek szerint 2021 novemberére készül el. Grósz elmondta, hogy az élelmiszerlánc 2004-ben jelent meg Magyarországon, 16 év elteltével 183 áruházat és három logisztikai központot működtetnek, az éves árbevételt tekintve pedig már a második…

Részletek>

Átlagosan húsz százalékkal növeli a Lidl idén a bolti és raktári fizikai munkavállalói bérét

Lidl

A Lidl Magyarország 2018. március 1-jével átlagosan húsz százalékkal emeli a nyolcórás munkaidőben dolgozó bolti és raktári fizikai munkavállalók, valamint az üzletvezetők bérét, ezt követően a bolti dolgozók havi keresete eléri majd a bruttó 290 ezer és 320 ezer forintot, az üzletvezetők havi fizetése pedig bruttó 658 ezer forinttól 720 ezer forintig terjedhet – közölte a vállalat. Ezen felül a Lidl Egészségprogram éves szinten 96 ezer forint értékű komplex egészségügyi szolgáltatását is biztosítja minden munkavállalójának, az üzletvezetőknek pedig az áruházlánc – korlátlan magáncélú használattal, minden költséget 100 százalékban átvállalva –…

Részletek>

Bővítené magyar beszállítói hálózatát a Lidl

Lidl

Mintegy 220 hazai vállalkozás vett részt a Lidl Magyarország által szervezett beszállítói akadémián, amelynek célja, hogy tovább bővítse magyar beszállítói hálózatát a vállalat. A Lidl Magyarország Bt. szerdai közleményében felidézte: 2013 márciusában indították a Lidl a magyar beszállítókért programot. A program sikerét mutatja, hogy az elmúlt két és fél évben 154 új magyar taggal bővült a beszállítói hálózat, így több mint 400 magyar partner termékei jelentek meg a magyarországi Lidl-áruházakban, 1700 féle magyar termékkel gazdagodott a kínálat, a hazai termékek forgalma pedig 45 százalékkal magasabb, mint a program indulása előtt –…

Részletek>