A versenyhivatal tízmillió forintra bírságolta a Media Marktot

Megtévesztő és hiányos reklámok miatt tízmillió forintra bírságolta a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Média Marktot. A vállalat közölte: tudomásul veszi a GVH döntését, és az abban foglaltaknak eleget tesz. A versenyhivatal keddi tájékoztatása szerint a Media Markt Saturn Holding Magyarország Kft. 2015-ös bronz hétvégi promócióját ítélték jogsértőnek. A GVH megállapította, hogy a Media Markt tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott, mert rádióreklámjaiban megtévesztő tájékoztatást nyújtott a promóció részleteiről, a hirdetettekkel ellentétben ugyanis az akció nem minden húszezer forint feletti vásárlásra vonatkozott. Elhallgatta a promóció korlátait, például azt, hogy az úgynevezett szórólapos termékre…

Részletek>

Lakáslogisztika: öt plusz egy tipp, ami megkönnyíti a felújítást

Itt a nyár, az otthonok és nyaralók szépítésének, de nem utolsó sorban a gyerekek szeptemberi iskolakezdéséhez a tanulósarok ki- vagy átalakításának időszaka. Sok időt és energiát spórolhatunk magunknak, ha a beszerzés során a bizonytalan nézelődés helyett felkészülten, konkrét elképzelésekkel fogunk hozzá. Íme néhány tanács, amelyek megfogadásával könnyebb lesz a döntés. 1. Gyűjtsünk példaképeket! A felújításra való felkészülést kezdhetjük stílusos fotók gyűjtésével, amelyeket akár magazinokból, akár internetes oldalakról is összegyűjthetünk. Ha megtaláljuk a nekünk tetsző stílust és megfigyeljük a képek részleteit, sokkal könnyebb lesz a választás az áruházban, hiszen egy bizonyos…

Részletek>

Twitteren és Wechaten is kérhetik repjegyüket a KLM utasai

A KLM Holland Királyi Légitársaság utasai mostantól repülőjegyükhöz vagy beszállókártyájukhoz Twitteren és WeChaten keresztül is hozzájuthatnak. Az új szolgáltatás megkönnyíti az utasok életét a világ bármely pontjáról, hiszen a két platform a hét minden napján, napi 24 órában nyújt segítséget. 2016-ban a légitársaságok között elsőként a KLM Messengeren is biztosított ügyfélszolgálatot. A Facebook applikációja mellé most becsatlakozott a Twitter és a WeChat is. Az utasok ezeken a felületeken hozzájuthatnak repülőjegyeikhez, a beszállókártyáikhoz, valamint értesítéseket kaphatnak a járatokról. A KLM munkatársai 24/7 rendelkezésre állnak a közösségi média platformokon. Az új szolgáltatás…

Részletek>

Bajok a Szuhoj SuperJetekkel

Elrendelte a Szuhoj SuperJet-100-as (SSJ-100-as) típusú repülőgépek műszaki felülvizsgálatát az orosz üzemeltetők számára a Roszaviacija orosz légiközlekedési ügynökség, miután meghibásodásokat észleltek a vízszintes vezérsík bekötési pontjaiban – közölte a Vedomosztyi című gazdasági napilap. A Roszaviacija december 22-én adta ki a rendeletet. A gép gyártója, a Grazsdanszkije szamoljoti Szuhogo (GSZSZ) közölte, hogy meghibásodás esetén január végéig az összes forgalomba került gépnél lecserélik a kérdéses alkatrészeket, az új gépeken pedig már kiküszöbölték a hibát, a megrendelések teljesítése nem szenved késedelmet. A Vedomosztyi szerint minden ötödik SSJ-100-as a földön vesztegel. Oroszországban 14 ilyen…

Részletek>