A Suzuki a Magyarországon 2022-ben regisztrált 13 859 személygépkocsival 12,43 százalékos részesedést ért el, a márka elsősorban a két hazai gyártású modellnek, a Vitarának és S-CROSS-nak köszönhetően immár hetedik éve vezeti a hazai új személygépjármű értékesítést – közölte Magyar Suzuki Zrt. a Datahouse újautó-eladási statisztikái alapján. Az iparág teljesítményét és értékesítési darabszámait nagymértékben befolyásolta a félvezető hiány. A tavalyi eredményekhez képest átlagosan éves szinten 8,54 százalékos csökkenéssel zárt az újautó-piac. A Magyar Suzuki beszállítóival egész évben folyamatosan figyelte a piaci helyzetet, és elektronikai alkatrész beszállítóival azon dolgozott, hogy gyártásának ellátása…
Részletek>Címke: Vitara
A Suzuki még bizakodó
A magyarországi gépjármű-értékesítést várhatóan ismét negatívan fogja érinteni a koronavírus-járvány második hulláma, azonban a Magyar Suzuki Zrt. arra számít, hogy pánikszerű hatása már nem lesz, és az autópiac kisszámíthatóbb, lassú felfutása várható a második fél évben. Tóth Péter kereskedelmi igazgató szerint racionális előrejelzés, hogy ebben az esetben a márka mintegy 15 ezer új járművet értékesít, és ezzel visszaszerzi piacvezető pozícióját. Az év elején még mintegy húszezer autó eladásában bízott a cég Magyarországon az idei évre. A korábban nyilvánosságra hozott adatok szerint tavaly 25 766 új Suzukit helyeztek forgalomba az országban…
Részletek>