Gefco: új márkastratégia

A GEFCO Csoport, az ipari logisztika globális szereplője és az európai autóipari logisztika vezetője új márkastratégiát mutatott be, mely az új arculatban és a teljesen megújult weboldalán is megjelenik. Ez az új pozicionálás hozzájárul ahhoz, hogy a GEFCO kulcsfontosságú logisztikai vállalatból globális logisztikai szereplővé váljon.

„Az erős versenyhelyzettel jellemezhető környezetben differenciálni kell magunkat a versenytársakkal szemben, ezzel is javítva hírnevünket a mi saját célközönségünk szemében. Márkastratégiánk a változás fontos támogatója, amely segíti fejlődésünket, összefogja a világon meglévő 12 ezer közreműködő partnerünket, és globális szereplőként pozicionál bennünket” — mondta Luc Nadal, a GEFCO igazgatóságának elnöke.

A márkaépítés sokkal több, mint kirakat tevékenység; hozzájárul egy egységes stratégia és célrendszer köré épülő, meghatározó márkajelzések létrehozásához. A GEFCO márka egyedülálló alkalmazása is erősíti azt, hogy a Csoportra globális márkaként tekintenek és számos olyan összetevő köré szerveződik, amely erős és hatékony kommunikációt szolgál.

Pozicionálás és ismertető jegyek: A GEFCO arculata továbbfejlődik, köszönhetően a négyzet alakú kék logónak, amelyre a GEFCO Group név sárga betűkkel kerül – a fejlődési folyamat középpontja pedig a “Global Logistics for Manufacturers”, vagyis „Globális logisztika gyártóknak” mottó integrációja, mely kiemeli a GEFCO fejlődésének erőteljes globális dimenzióját.

A márka új üzenete: „Ellátási láncát értéklánccá alakítjuk”

Változik a www.gefco.net vállalati weboldal is. Új design, egyszerűbb ergonómia, gazdagabb tartalom: az oldal ma tökéletes összhangban van a Csoport kereskedelmi stratégiájával, amelynek alapja a termékkínálat megújult szegmentálása. A Csoport megjelenítése érdekében az új weboldalt teljesen átterveztük, hogy külföldön a márka első számú kommunikációs eszközévé váljon, az ügyfelek részére pedig a leginnovatívabb szolgáltatásokat kínálja.

Annak érdekében, hogy az erős és koherens márkaarculat az egész világon megjelenjen, a vállalati weboldal megújítását a weboldalak negyven országban történő bevezetése követte.

Kapcsolódi híreink

Leave a Comment