Idén márciusban újabb raktári helyiséggel bővült a Ghibli Cégcsoport, így már több mint harmincezer négyzetméternyi terület áll az ügyfeleik rendelkezésére.
A szerződött megbízók által adott forgalom növekedésének és az újonnan érkező partnerekkel kötött hosszú távú stratégiai szerződéskötéseknek köszönhetően szükségessé vált – a vállalat székhelyén lévő 15 ezer m²-es beltéri raktáron és 6500 m2 kültéri tároló területen felül – egy másik 4500 m²-es galériával ellátott terület bérlése.
Ezt követte az év első felében az újabb 4000 m²-es raktárbérlemény a Budapest Dock Szabadkikötő Logisztikai és Ipari Park területén.
A növekedés azonban nem ért véget, újabb nagyszabású beruházás vette kezdetét júliusban. A cégcsoport tagvállalata és a BUD Airport stratégiai megállapodást kötött egy új logisztikai raktárbázis igénybevételéről a BUD Cargo City területén. A 2020 év elejétől használatba kerülő terület főként a tengerentúli és légi áruk kezelésére lesz fenntartva, amely az árumennyiség növeléséhez is nagyban hozzájárul majd, hiszen hatékonyabb együttműködésre lesz lehetőség az iparágakban szereplő vállalatokkal.
A három raktárépületnek köszönhetően különböző típusú áruk tárolására biztosít lehetőséget a Ghibli. A klasszikus palettás tároláson kívül, a tömbös árukezelésre is nagyobb terület áll rendelkezésre. Így nem csak alap raktározási folyamatokban kapnak támogatást a partnerek, speciális címkézési, összeszerelési, és szoftvertelepítési feladatokban is segítségben részesülnek.
A raktárbővítésen túl a vállalat kiemelt figyelmet fordít a folyamatos fejlesztésekre. Az évek óta sikeresen működő GPS-es járműkövetés mellett, 2018-ban bevezetésre került a Ghibli GiTa applikáció, melynek segítségével díjmentesen, egyetlen kattintással nyomon követhető az áru útja.
Miért érdemes használni az alkalmazást?
• Azonnal szállítólevél visszaforgatás: A sofőr a szállítólevelet a helyszínen lefotózza és feltölti az applikációba, amely így azonnal online elérthető és letölthető.
• Online nyomon követhetőség: Látható, hogy pontosan mikor érkezett meg az autó, mennyi volt az állásidő és mikor hagyta el a lerakót.
• Reklamációk azonnali kezelése: Eltérés, sérülés esetén a helyszínen kép és jegyzőkönyv is készíthető, ami szintén azonnal megjelenik az alkalmazás online felületén.