A Kögel lett a Waberer’s második legnagyobb pótkocsi-beszállítója

Waberer's

A Waberer’s International Zrt., Európa legnagyobb saját tulajdonú FTL (full truck load) közúti vontató flottát üzemeltető vállalata úgy döntött, hogy tovább bővíti együttműködését az ismert pótkocsigyártó vállalattal, amellyel már másfél évtizede áll üzleti kapcsolatban.

A fuvarozócég a járműflottája bővítésének keretében megrendelt száz darab Kögel Mega pótkocsival tett újabb lépést a közös jövő irányába. A Waberer’s környezettudatos vállalatként, a lehető legkisebb ökológiai lábnyomot hagyó haszongépjárművekkel bővíti folyamatosan korszerű járműflottáját, ezért is döntött a multimodális Kögel pótkocsik mellett.

A Mega pótkocsik tökéletesen használhatók hagyományos, standard szállítási feladatokhoz és nagy mennyiségű áru szállításához is. Három méteres tiszta belmagasságukkal hihetetlen mennyiséget képesek szállítani, és ideálisak az autóipari szegmens just-in-time kiszolgálására. A szériatartozék mechanikus-hidraulikus emelőtető több mint három méterre növeli az oldalsó és hátsó rakodónyílás magasságát, így egyszerűen rakodható be és ki három egymásra pakolt rácsos konténer.

Az alapfelszereltséghez tartozó Kögel Integral tetőponyva megkönnyíti a nyitott tetővel végzett műveleteket. A tetőponyvába épített tetőhevedereknek köszönhetően letűnt a lelógó hevederek korszaka, és nem fordulhat elő, hogy a hevederek beleakadnak a rakományba. A Mega pótkocsik DIN EN 12642 XL tanúsítvánnyal rendelkeznek.

A multimodális szállítmányozáshoz készült pótkocsikat megerősített alvázkerettel látták el. A keretbe épített megfogóperemnek, a befogó-ponyvavédőnek és a sínkivitelű speciális tengelyeknek köszönhetően a pótkocsik vasúton is szállíthatók. A megrendelt 100 darab Mega Rail rugalmasan átrakható a leggyakrabban használt zsebes vasúti kocsikra. A pótkocsik a kísérő nélküli hajós és kompos szállításhoz opcionálisan ro-ro felszereléssel is rendelkeznek, melynek része egy nyolc mm vastag, zárt csúszólap, négy pár, 12 ezer kg ellenőrzött teherbírással rendelkező nehézrakomány-rögzítő gyűrű, valamint egy a DIN EN 29367-2 szabványnak megfelelő tábla is.

Annak érdekében, hogy a napi használat során biztosított legyen a pótkocsik elülső belső falainak védelme a sérülésektől, opcionálisan egy két mm vastag és 1250 mm magas horganyzott acéllemezzel látták el őket. Az elölről hátra tolható tetőszerkezet még egyszerűbbé teszi a felülről történő rakodást. A pótkocsik ponyváját úgy alakították ki, hogy azok ellenállnak a rongálásnak, mivel 160×160 mm-es osztással acélszálat építettek a ponyvákba, ami megnehezíti a lopást, és távol tartja a potyautasokat. Az egyedi felszereltség része továbbá a két tartóval rendelkező ponyvazsinór, további két sor léczseb, egy abroncsnyomás-felügyelő rendszer, valamint sok egyéb kiegészítő.

A Kögel Mega pótkocsik esetében a Nano-Ceramic technológia, a KTL-bevonat, valamint a záró UV-fényezés biztosít tartós védelmet a korrózió ellen.

„A Waberer’s elkötelezett az innováció iránt, és igazodva az állandóan változó piaci igényekhez és körülményekhez folyamatosan növekszik. Partnereink – mint a Kögel is – nap mint nap hozzájárulnak szakértelmükkel fejlődésünkhöz” – nyilatkozta Lajkó Ferenc, a Waberer’s International Zrt. vezérigazgatója. „Bővített flottánk segítségével továbbra is azon dolgozunk, hogy magas hozzáadott értékű megoldásokat nyújtsunk egész Európában.”

Kapcsolódi híreink

Leave a Comment