Üzembe áll a Dunapack új csomagolóanyag gyára Dunavarsányban

hullámpapír

Szeptember közepén kezdi meg a próbaüzemet a Dunapack csomagolóanyag-gyártó vállalat csaknem 24 milliárd forintos beruházással felépült új telephelye – közölte a vállalat. A tájékoztatás szerint a Dunapack Kft. az osztrák hátterű Prinzhorn csoport tagja. Két évvel ezelőtt határozták el, hogy felépítik a vállalatcsoport legmodernebb hullámpapír csomagolóanyag-gyárát, kulcsfontosságúnak tekintve a fenntarthatóságot. A termelés fokozatos felfuttatását szeptember közepén kezdik meg a dunavarsányi üzemben, ahol több mint száz munkahely jön létre, a toborzás jelenleg is folyik. A Dunapack Kft. csaknem kilencven százalékban újrahasznosított papírból előállított hullámpapírlemez felhasználásával gyárt csomagolási megoldásokat. A céggel szorosan együtt…

Részletek>

A Mol műanyag-újrahasznosító vállalatot vett

MOL Magyar Olaj- és Gázipari Nyrt.

A Mol-csoport felvásárolta a ReMat Zrt.-t, Magyarország piacvezető műanyag-újrahasznosító vállalatát, amely kommunális és ipari hulladékot használ fel regranulátum előállítására – közölte a MOL Magyar Olaj- és Gázipari Nyrt. A közlemény szerint a Mol erős portfólió kiépítésén dolgozik a műanyag-újrahasznosítás és az integrált hulladékkezelés területén, összhangban stratégiai céljával, hogy vezető szerepet töltsön be az alacsony szén-dioxid-kibocsátású körforgásos gazdaságban Kelet-Közép-Európában. A Mol teljes műanyag-újrahasznosító kapacitása – a korábban megvásárolt németországi Aurora Kunststoffe Gmbh-val együtt – évi 40 ezer tonnára emelkedik – írták. A tájékoztatás szerint a ReMat Zrt. kapacitása 25 ezer tonna,…

Részletek>

Új üzemcsarnokot avatott a Lászlópack Kft. Komáromban

FMCG, csomag

Az élelmiszeripari csomagolóanyagokat gyártó Lászlópack Kft. csütörtökön átadta az 1,6 milliárd forintos beruházással épült új üzemcsarnokát Komárom határában. László József tulajdonos elmondta, a 4300 négyzetméteres új üzemcsarnokkal a gyár alapterülete háromszorosára bővült. A társaság havonta 200 tonna alapanyagot dolgozott fel, az új létesítmény átadásával 15 százalékkal bővül a kapacitás. A Lászlópack Kft. hajlékony alapanyagra, műanyagra és papírra nyomtatja élelmiszeripari termékek csomagolását. Az innen kikerülő csomagolóanyag 20 százalékát exportálják Ausztriába, Németországba, Romániába, Szlovákiába és a volt jugoszláv tagállamokba. A késztermék nagyobb része tekercs formájában hagyja el a gyárat. Az 1,6 milliárd…

Részletek>

Csomagolóüzemet épít a német Deufol Debrecenben

Európa egyik legmodernebb csomagoló- és logisztikai üzemét építi fel a kormány támogatásával hétmilliárd forintból a Deufol Debrecenben, egyben ez lesz a német vállalat délkelet-európai regionális központja is. Jürgen Hillen, (képünkön) a Deufol Csoport és a Deufol Hungary Kft. ügyvezető igazgatója elmondta: a német vállalatcsoport 11 országban kilencven telephelyen működik, 2300 embert foglalkoztatnak. A már letelepedett cégek mellett sok nemzetközi ipari gyártó tart Debrecen felé, a Deufol a várost stratégiai helyszínnek tartja, ezért választotta 91. telephelye helyszínéül. Ebből az új stratégiai központból nyitnak majd Délkelet-Európa felé is – tette hozzá. A…

Részletek>

Átadták a Wuppermann cégcsoport magyarországi üzemét

Átadták az acélszerkezeteket gyártó, német Wuppermann cégcsoport új, 33 ezer négyzetméter alapterületű gyártó és logisztikai központját a Győr-Moson-Sopron megyei Gönyűn. A vállalat harmincilliárd forint értékű beruházását mintegy tíz százalékkal támogatta a magyar kormány, cserében a társaság 209 új munkahelyet hoztak létre. Theodor Wuppermann, a Wuppermann AG igazgatótanácsának szóvivője szerint a leverkuseni székhelyű cégcsoport laposacél üzletágához tartozó Wuppermann Hungary Kft.-vel megerősítik fő tevékenységüket, a melegen hengerelt szalagacél feldolgozást, új piacok nyitása is lehetővé válik, emellett a meglévő üzleti kapcsolatokat is eredményesebben tudják kiszolgálni. A magyarországi telephelyen található modern gyártóberendezésekkel új szintre…

Részletek>

Az unboxing őrület erősen hat a csomagolóiparra

Ki gondolná, hogy milliókat érdekel egy terméknek a csomagolása? Valójában százmilliós nézettséget is hozhatnak az úgynevezett unboxing videók, amelyek lényege, hogy termékeket csomagolnak ki. Megvizsgáltuk, milyen hatással van ez a csomagolóiparra. Az internet mindig is tele volt furcsa és megmagyarázhatatlan oldalakkal, és ezek között is a videók okozzák olykor a legnagyobb meglepetést. Az új őrület több mint két éve jelent meg a Youtube-on, amelyben termékek csomagolását mutatják be. A trendben rejlő lehetőségeket a nagyobb márkák is meglátták és marketingeszközként tekintenek a termékek kicsomagolását és ismertetését bemutató videókra. Ezek a trendek…

Részletek>