A Duna House Holding Nyrt. tulajdonrésze az olasz hitelközvetítő cég, a Hgroup S.p.A. társaságban 70 százalékról 77,13 százalékra nőtt; a megszerzett részvényekért 2,6 millió eurót fizettek – közölte az ingatlan- és pénzügyi közvetítő vállalat. A közlemény szerint a tulajdonrész növelése két lépésben történt: 2022. december 6-án 70-ről 71,14 százalékra, majd 2023. január 26-án növelte 77,13 százalékra az olasz társaságban a Duna House a részarányát. Három olyan kisebbségi tulajdonostól vásároltak részesedést, akik 2022 január – a Hgroup többségi felvásárlása – óta nem töltöttek be operatív pozíciót az olasz társaság menedzsmentjében –…
Részletek>Címke: Diego
Száznál tart a Diego Magyarországon
Balatonlellén nyitotta meg századik hazai boltját a Diego (képünk illusztráció). A társaság ezzel újabb lépést tett expanziós tervei megvalósításához. A századik magyarországi Diego pont kiválasztásakor több szempontot is figyelembe vettek, mint például az elhelyezkedést: forgalmas helyen (a 7-es főút mellett, ingyenes parkolási lehetőséggel) alakították ki az üzletet. A döntésnél fontos tényező volt a város vonzereje is, amiben a helyi innovációs törekvések is szerepet játszottak (ide helyezték el pl. a Balaton első okospadját, vagy az egyik első elektromos villámtöltő-állomást). Ellentétben több balatoni üdülőövezeti várossal, Balatonlelle összlakosság-száma az elmúlt másfél évtizedben növekedett…
Részletek>Ami a McDonald’s külföldön, az Magyarországon a Diego
Bejáratott márkanév és arculat, azonos szolgáltatások és termékválaszték, minőség és színvonal: ez jellemzi a franchise formájú hálózatokat a világ minden pontján; a vevők pedig bármely üzletben járnak, ugyanazt kapják. Annak érdekében, hogy ez az egységesség megvalósuljon és folyamatosan erősödjön, a Diego kidolgozta saját oktatási programját és tavaly megalapította a Diego Akadémiát. A társaság expanziós tervei szerint román és szlovák áruházainak számát 2020-ra megduplázza, és 2018 őszétől ebben a két országban is létrehozza képzési központjait. A cégcsoport november 10-én megnyitotta 150. üzletét (Romániában), négy éven belül pedig a teljes forgalom nyolcvan százalékos…
Részletek>Lakáslogisztika: öt plusz egy tipp, ami megkönnyíti a felújítást
Itt a nyár, az otthonok és nyaralók szépítésének, de nem utolsó sorban a gyerekek szeptemberi iskolakezdéséhez a tanulósarok ki- vagy átalakításának időszaka. Sok időt és energiát spórolhatunk magunknak, ha a beszerzés során a bizonytalan nézelődés helyett felkészülten, konkrét elképzelésekkel fogunk hozzá. Íme néhány tanács, amelyek megfogadásával könnyebb lesz a döntés. 1. Gyűjtsünk példaképeket! A felújításra való felkészülést kezdhetjük stílusos fotók gyűjtésével, amelyeket akár magazinokból, akár internetes oldalakról is összegyűjthetünk. Ha megtaláljuk a nekünk tetsző stílust és megfigyeljük a képek részleteit, sokkal könnyebb lesz a választás az áruházban, hiszen egy bizonyos…
Részletek>Intenzív terjeszkedésbe kezd a Diegó
A régió egyik legnagyobb magyar központú franchise hálózata, a Diego hazai partnerkörét tovább bővíti és külföldön intenzív expanzióba kezd: 2020-ig megduplázza romániai és szlovákiai áruházainak számát. A cégcsoport 2017-re 16 százalékos, négy éven belül pedig nyolcvan százalékos forgalomnövekedéssel tervez. A márka kínálata új enteriőrökkel is kiegészül. A padlóburkoló szakkereskedő láncból az évek során lakberendezési áruházhálózattá vált Diego Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. meghatározó szerepet tölt be a Kárpát-medence laminált padló, darab- és padlószőnyeg, függöny, tapéta és ezek kiegészítő termékeinek piacán. Árbevétele az elmúlt öt évben közel nyolcvan százalékkal nőtt. A társaság tavaly 16,3…
Részletek>