Ami a McDonald’s külföldön, az Magyarországon a Diego

Bejáratott márkanév és arculat, azonos szolgáltatások és termékválaszték, minőség és színvonal: ez jellemzi a franchise formájú hálózatokat a világ minden pontján; a vevők pedig bármely üzletben járnak, ugyanazt kapják. Annak érdekében, hogy ez az egységesség megvalósuljon és folyamatosan erősödjön, a Diego kidolgozta saját oktatási programját és tavaly megalapította a Diego Akadémiát. A társaság expanziós tervei szerint román és szlovák áruházainak számát 2020-ra megduplázza, és 2018 őszétől ebben a két országban is létrehozza képzési központjait. A cégcsoport november 10-én megnyitotta 150. üzletét (Romániában), négy éven belül pedig a teljes forgalom nyolcvan százalékos…

Részletek>

Új funkciók az egyéves BringaMánia alkalmazásban

Az éppen egy éve útjára indított BringaMánia App számos új város kerékpáros térképével és egy új funkcióval is gazdagodott, így az immár országos applikációval a fővároson kívül is egyre többen válhatnak „bringamániássá”. A McDonald’s BringaMánia program segítségével könnyebbé válik a kerékpáros közlekedés és a sportolás is. A kezdetben Budapesten és vonzáskörzetében használható BringaMánia App térképarchívumába bekerült több nagyváros Győr, Székesfehérvár, Szeged, Szombathely, Debrecen valamint a Velencei tó és a Balaton környékének kerékpáros útvonalai is, így már országszerte alkalmazhatják a navigációs programot a túrázni vágyók, vagy éppen kerékpárjukat a mindennapi közlekedés…

Részletek>