Itt az új Renault Express Van

Renault Express Van

A gyártó szerint a praktikus és hatékony kisáruszállító ideális választás az alapvető igényeiknek tökéletesen megfelelő, legjobb ár-érték arányú járműre vágyó vállalkozásoknak. A marokkói Tangerben található Renault gyárban készült Új Express Van 2021 tavaszán kerül forgalomba Európában és világszerte. „Az Új Express Van dinamikus és robusztus külső dizájnnal rendelkezik, ezáltal tökéletesen illeszkedik a Renault márka eddigi kínálatába. Méretei egyetlen más kisteherautó méreteivel sem összevethetők. Könnyű rakodni, modern belső térrel büszkélkedhet, rengeteg tárolóhellyel és olyan ülésekkel, melyek egyszerre kényelmesek és tartósak. A Renault Új Express Van kisáruszállítója a legjobb választás a bőséges…

Részletek>

Ez is kiderült: túl drágának tartjuk a parkolást

A Parkl mobilalkalmazás adatainak felhasználásával készült friss kutatás szerint a fővárosi autóvezetők ötöde hetente harminc percnél is több időt tölt el parkolóhely kereséssel, amellyel a jelentős stressz és időveszteség mellett a környezetet is terhelik: a forgalomban részt vevő autósok harminc százaléka parkolóhelyet keres, miközben napjainkban már számos lehetőség áll az egyszerű, hatékony és árban is kedvezőbb parkolásra. Tízből hat magyar autóvezetőt az zavar a legjobban, ha nem talál szabad parkolóhelyet – derült ki a Parkl kutatásából. Az autósok elárulták, hogy melyek a városi parkolás legnagyobb kihívásai, a stressztől egészen a…

Részletek>

Design: napi nyolc óra szenvedés, vagy nyolc óra lelkes munkavégzés

Ha a munkavállalók minden nap csak „bejárnak” az irodába, és mechanikusan elvégzik a feladataikat, akkor óriási lehetőséget hagy ki a munkáltatójuk — áll a Leitz közleményében. Ha ugyanis egy cégvezető odafigyel arra, hogy a kollégák jól érezzék magukat az irodában, és élvezzék is azt, amivel napi nyolc órában foglalkoznak, akkor cégük felé is nő a kötődésük, és hatékonyabban tudnak dolgozni. Ha pedig emellett még arra is gondot fordít, hogy az alkalmazottak azonosulni tudjanak a cég alapvető márkaértékeivel, akkor már nyert ügye van. A Leitz legújabb tanulmánya szerint bár sok vállalat…

Részletek>

Ford: 2021-re már tömegjárműként forgalmazzák a vezető nélküli autót

Ford

Már tömegjárműként forgalmazzák a vezető nélküli autót 2021-re a Ford vezérigazgatójának keddi bejelentése szerint. Mark Fields reményei szerint a Ford átveszi az ilyen típusú autók gyártásában a vezető szerepet a világpiacon. Az autót – amelyben nem lesz sem gáz-, sem fékpedál, sem kormány – a vezető nélküli taxiszolgáltatásokban alkalmazzák majd. Fields utalt arra is, hogy a Fordnál arra számítanak: a taxis piacot az ilyen szolgáltatások uralják majd a következő évtizedben. „A vezető nélküli autók térhódításának legalább akkora hatása lesz a társadalomra, mint száz évvel ezelőtt a Ford futószalagos összeszerelő üzemeinek volt”…

Részletek>