Ha a KLM-mel utazol, mostantól a bőröndöd adja a városnéző tippeket!

KLM Care tag

A KLM Holland Királyi Légitársaság egy igazán praktikus eszközzel kedveskedik azoknak az utasoknak, akik szeptemberben látogatják meg a holland fővárost. A KLM Care Tag egy intelligens bőröndcímke, amely automatikusan városnéző tippekkel látja el a frissen érkező turistákat. Valószínűleg hamar a Hollandiába látogató turisták kedvence lesz a szeptemberben igényelhető beszélő turistakalauz, a KLM Care Tag. A különleges tervezésű, helyszín-érzékeny eszközöket offline GPS modullal és beszédszoftverrel szerelték fel, ennek köszönhetően akár a városi sétálgatás vagy biciklizés közben is a legpontosabb utasításokat és javaslatokat kaphatják a használók. A légitársaság évek óta elkötelezett az ügyfélorientált…

Részletek>

Twitteren és Wechaten is kérhetik repjegyüket a KLM utasai

A KLM Holland Királyi Légitársaság utasai mostantól repülőjegyükhöz vagy beszállókártyájukhoz Twitteren és WeChaten keresztül is hozzájuthatnak. Az új szolgáltatás megkönnyíti az utasok életét a világ bármely pontjáról, hiszen a két platform a hét minden napján, napi 24 órában nyújt segítséget. 2016-ban a légitársaságok között elsőként a KLM Messengeren is biztosított ügyfélszolgálatot. A Facebook applikációja mellé most becsatlakozott a Twitter és a WeChat is. Az utasok ezeken a felületeken hozzájuthatnak repülőjegyeikhez, a beszállókártyáikhoz, valamint értesítéseket kaphatnak a járatokról. A KLM munkatársai 24/7 rendelkezésre állnak a közösségi média platformokon. Az új szolgáltatás…

Részletek>

Csekély forgalombővüléssel zárták a februárt Európa nagy hálózatos légitársaságai

Stewardess, repülőgép

Szerény forgalombővülést értek el Európa legnagyobb hálózatos légitársaságai az év második hónapjában, a tavaly februárihoz viszonyítva 3 százalék alatti utasszám növekedést értek el – derül ki a cégek honlapján közölt utasforgalmi statisztikákból. A francia-holland Air France-KLM a regionális Hop! céggel együtt mindössze ötezer utassal, 0,1 százalékkal szállított többet februárban, mint egy évvel korábban. A légicégek 0,6 százalékkal csökkentették a férőhelykínálatot, így a járatok átlagos töltöttsége 1,7 százalékponttal 85 százalékra javult. Az Air France és a Hop! 1,8 százalékkal kevesebb, a KLM viszont 3,5 százalékkal több utast fuvarozott, mint tavaly februárban.…

Részletek>

Többen repültek Európa nagy hálózatos légitársaságaival novemberben

Stewardess, repülőgép

Több utast szállítottak Európa legnagyobb hálózatos légitársaságai novemberben az előző évihez viszonyítva – derül ki a légitársaságok által közzétett statisztikákból. Az Air France-KLM légitársasági csoport a Hop! regionális céggel kiegészülve az év tizenegyedik hónapjában 6,2 millió utast szállított, 4,8 százalékkal többet, mint egy évvel korábban, a járatok töltöttsége 1,4 százalékponttal 83,8 százalékra javult. Az Air France 3,1, a KLM 7,8 százalékkal javította forgalmát. A British Airwayst, a spanyol Iberiát és az ír Aer Lingust is magában foglaló International Airlines Group (IAG) 5,2 százalékkal 7,2 millióra javította novemberi utasforgalmát, a járatok…

Részletek>

Drónokra cserélheti futárait a DHL

A DHL több mint három éve fejleszt és tesztel drónokat olyan körülmények között, ahol futárautókkal nem, vagy csak nagy nehézségek árán oldható meg a csomagszállítás. A DHL harmadik generációs drónját, az úgynevezett DHL Parcelcoptert hegyvidéki körülmények között tesztelték, és teljesen automatikusan közlekedik két csomagküldő állomás között. „A drónok szerepe elsősorban az elzárt települések esetében jelentős, ahol nehéz útviszonyok, zord időjárás vagy nagy szintkülönbségek nehezítik a közlekedést. Ilyenek lehetnek a hegyvidéki települések, szigetek, de akár áradás vagy viharkárok miatt elzárt falvak, ahová a hagyományos közúti vagy vízi járművekkel csak nagyon lassan vagy…

Részletek>

A KLM visszatér Teheránba

A holland királyi légitársaság, a KLM újra indít járatot az iráni fővárosba. Október 22-én egy Melanie Schultz van Haegen infrastruktúráért és környezetvédelemért felelős miniszter vezette kereskedelmi delegáció utazott az első repülőgépen, mely hivatalosan is újra megnyitotta a holland-iráni útvonalat. A légitársaság 1948 áprilisától 2013 áprilisáig szállított utasokat Teheránba. Azóta az iráni gazdaság jelentős fejlődésen ment keresztül, egyre több nemzetközi vállalat vetette meg itt a lábát – de ez csak egy ok a sok közül, amiért a KLM visszatért erre a fontos közel-keleti desztinációra. „A KLM nagy örömmel jelenti be, hogy három…

Részletek>