A Toyota 30 akkumulátoros elektromos autót mutat be 2030-ig

Toyota

A Toyota harminc akkumulátoros elektromos autót mutat be 2030-ig, ezzel teljessé teszi az Európában már most hatvan százalékban öntöltő hibrid elektromos autókat értékesítő vállalat globális akkumulátoros elektromos autó kínálatát – közölte a cég. A legnagyobb japán autógyártó globális akkumulátoros elektromos autóeladásai ugyanezen időszakig évi 3,5 millióra emelkednek. A tájékoztatás szerint Akio Toyoda, a Toyota elnöke a számos újdonságot jelentett be a vállalat karbonsemlegességi stratégiájával kapcsolatban. A tervek szerint a cég 2035-ig a gyárakban is eléri a karbonsemlegességet. Elmondta: nem csupán a jelenlegi modelljeiket kínálják majd akkumulátoros elektromos hajtáslánccal, hanem egyedi, reálisan…

Részletek>

Megugrott a környezetbarát autók értékesítése az első két hónapban, és hosszú távon is marad a trend

Toyota

Nagy lendületet vett a magyarországi újautópiac zöldülése az idén az első két hónapban, amit főként az új, szigorú európai emissziós normák hatásának tulajdonít a környezetbarát autók értékesítésében élen járó Toyota Central Europe Kft. A járvány ugyan egyre nagyobb negatív hatással lehet a piac alakulására, fennáll a néhány hónapos rövid távú visszaesés lehetősége éppúgy, mint egy elhúzódó negatív trendé, azonban nyilvánvaló, hogy a piac zöldülése folytatódni fog – tették hozzá. Tavaly a magyarországi újautó-értékesítések 6,9 százalékát tették ki a részben vagy teljesen elektromos autók, az arány az idén február végéig már…

Részletek>

A gazdagok jobban teljesítenek: a prémium autók szegmense 9,5 százalékkal bővült Magyarországon

A prémium autók szegmense 9,5 százalékkal bővült 2018-ban az új autók magyarországi piacán, ahol az eladott 136 601 személyautóból 12 949 prémium kategóriás volt. A teljes piacot tavaly 17,5 százalékkal tornászta feljebb az alacsonyabb kategóriák válság után lendületet vett kereslete, a prémium szegmens ugyanakkor évek óta stabilan tíz százalék körül bővül. A Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete (MGE) húsz márkát sorol a prémium szegmensbe, amelyek 72,5 százalékát három márka – a Mercedes, a BMW és az Audi – uralja, felváltva osztozkodva az első helyeken. A BMW tavaly bejelentett több mint egymillió eurós beruházását…

Részletek>

Zöld kocsikkal növelné eladásait a Toyota és a Lexus

Toyota

A Toyota és Lexus 2018-ban együttesen 5150 hibrid elektromos autó értékesítésével számol Magyarországon, ezzel egyetlen év alatt ötven százalékkal növelné az idehaza újonnan eladott hibridek számát, és körülbelül húsz százalékkal bővítené a belföldi hibriautó-állományt – közölte a Toyota Central Europe Kft. A két japán márkát fogalmazó márkakereskedők a Datahouse adatai szerint tavaly 9684 Toyotát, valamint 656 Lexust adtak el. A Toyota-eladások közel egyharmadát teszik ki a hibridek, a Lexus esetében pedig ez az arány európai szinten is kiemelkedő, 97 százalékos. Széles környezetbarát modellportfóliónak köszönhetően a Toyota és a Lexus tavaly…

Részletek>

Másfélmillió elektromos hajtású autót értékesített tavaly a Toyota

Toyota

Nyolc százalékkal növelte a részben vagy teljesen elektromos hajtású autók értékesítését 2017-ben a Toyota Motor Corp. – közölte a Toyota Central Europe Kft. A Toyota tavaly 1,52 millió, részben vagy teljesen elektromos hajtású Toyota és Lexus márkájú autót értékesített, többet az összes többi autógyártó vállalat alternatív hajtású autóeladásainál. A Toyota tavalyi eladásai nyolc százalékkal múlják felül az előző évi, szintén rekordnak számító értékesítést. A konszern tavalyi eladásaival három évvel a saját magának kitűzött 2020-as határidő előtt teljesítette az évi 1,5 milliós értékesítési célt. A Toyota így húsz év alatt a…

Részletek>