A Lidl Magyarország 14,2 milliárd forintért értékesített magyar bort tavaly

Lidl

A Lidl Magyarország belföldön és külföldön összesen 14,2 milliárd forintért értékesített magyar bort, a forgalom öt év alatt csaknem 60 százalékkal nőtt. Az áruházlánc közleménye szerint az exportforgalom elérte a 15 millió palackot, külföldön a furmint, a királyleányka és a szürkebarát a legnépszerűbb magyar borfajta. A kínálat széleskörű, családi pincészetek és nagy borászatok termékeit egyaránt forgalmazzák, 2018-tól 2022-ig több mint 60 milliárd forint bevételhez juttatva őket. A Lidl jelenleg Európa 16 országában több mint 200 féle magyar bort árusít. Az áruházlánc csaknem egy évtizede döntött arról, hogy a magyar beszállítók…

Részletek>

Változatlanul a Lidl áll a magyarországi kereskedelmi toplista élén

Lidl

Előző évi teljesítménye alapján változatlanul a Lidl a legnagyobb forgalmú kereskedelmi lánc Magyarországon, 921,8 milliárd forintos becsült bruttó forgalommal – közölte a Trade magazin. A kiskereskedelmi toplistát közreadó szaklap jelezte: a Lidl 2021-ben került a lista élére 2020-as forgalma alapján, és idén is megőrizte vezető helyét a napi fogyasztási cikkek (FMCG) piacán. A tájékoztatás szerint a második és a harmadik helyezett sem változott, a Spar 791,8 milliárd forint bruttó forgalmat, a Tesco 765,0 milliárd forint becsült bruttó forgalmat ért el 2021-ben. A negyedik ismét a Coop 674,0 milliárdos, az ötödik pedig a…

Részletek>

Milliárdos fejlesztéssel épít új központi irodaházat Szombathelyen a Metál Hungária Holding Zrt

Több mint egymilliárd forint értékű beruházással alakítja ki új központi irodáját Szombathelyen a főként ipari, logisztikai, kereskedelmi csarnokok és sportlétesítmények tetőhéjalásával és homlokzatburkolásával foglalkozó Metál Hungária Holding Zrt. – közölte a társaság. A több mint ezer négyzetméter alapterületű, kétszintes irodaházba – amelyet a központi telephelyük közelében megvásárolt, korábban rendezvényközpontnak használt épületből alakítanak át – a tervek szerint a jövő év végén költözhetnek be a cég egyre bővülő mérnökcsapatának tagjai, valamint az irányítási és adminisztratív feladatokat végző munkatársak – fűzték hozzá. A Metál Hungária Holding Zrt. a Magyar Nemzeti Bank (MNB)…

Részletek>

Új logisztikai központot épít a Lidl Magyarországon

Grósz Jenő Lidl

Új logisztikai központot épít a Lidl Magyarországon, az élelmiszerlánc 35 milliárd forintos beruházásához a kormány 1,2 milliárd forint vissza nem térítendő beruházás-ösztönzési támogatást nyújt. Grósz Jenő (képünkön), a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke ismertette, hogy negyedik magyarországi logisztikai központját építi meg a társaság a Pest megyei Ecseren, a már működő három raktárbázisnál jóval nagyobb, 62 ezer négyzetméteres létesítmény a tervek szerint 2021 novemberére készül el. Grósz elmondta, hogy az élelmiszerlánc 2004-ben jelent meg Magyarországon, 16 év elteltével 183 áruházat és három logisztikai központot működtetnek, az éves árbevételt tekintve pedig már a második…

Részletek>

Dreher 24: Fekete az új márkamenedzser

Fekete Gergely

Ezévtől Fekete Gergely látja el a Dreher alkoholmentes termékcsaládja, a Dreher 24 márkaépítési feladatait. A fiatal szakember az elmúlt évek során több népszerű márka, a Vodafone, a Lidl és a Lego Stores marketing csapatát erősítette. Fekete 2013-ban szerzett közgazdász diplomát marketing-kommunikációs szakirányon, az Edutus Egyetemen (azelőtt Modern Üzleti Tudományok Főiskolája). A főiskolai évek során két ösztöndíjas szemesztert töltött a németországi Aaleni Főiskolán is. A tanulmányai elvégzését követően a szakember csatlakozott a Vodafone Magyarország márkacsapatához, ahol a telekommunikációs cég b2c márka csapatában integrált marketingkommunikációs kampányainak kidolgozásában és kivitelezésében vett részt, többek…

Részletek>

A Lidl Magyarország és az Aldi is emeli a dolgozók bérét az idén

A Lidl Magyarország 7,3 milliárd forintot, az Aldi pedig 2,5 milliárd forintot fordít az idén béremelésre – közölték a cégek. A Lidl az elmúlt két évben több mint 12 milliárd forintot fordított béremelésre. Az üzletekben és a raktárakban dolgozó 5300 munkavállalót érintő béremelést követően a bolti eladók kezdő havi bruttó járandósága 280 ezer és 301 ezer forint között alakul, míg a már három év munkaviszonnyal rendelkező bolti eladók számára az elérhető legmagasabb bruttó havi járandóság bruttó 335 ezer forintig terjedhet, 8 órás munkaidőben, a béren kívüli juttatás összegével együtt. Közölték:…

Részletek>

Százmilliárd euró feletti forgalmat ért el a Lidl anyavállalata

Lidl

Százmilliárd eurónál magasabb forgalmi rekordot ért el tavaly a Lidl áruházlánc anyavállalata, a Schwarz csoport. A Lidl és Kaufland áruházláncok anyavállalata, a Schwarz csoport a hétfőn közzétett mérlegbeszámolója szerint 104,3 milliárd euró, a 2017-es 96,9 milliárd eurónál 7,4 százalékkal magasabb értékesítési árbevételt ért el tavaly. A konszern forgalma öt év alatt 31,4 százalékkal nőtt és az idén lépte át első alkalommal a 100 milliárd eurós határt. A 2018-as forgalomhoz a Lidl áruházlánc 81,2 milliárd euróval, a Kaufland 22,6 milliárd euróval járult hozzá. A Lidl 8,8 százalékkal, a Kaufland 1,6 százalékkal…

Részletek>

Naegele a magyarországi Penny Market élén

2018 október 1-től Florian Jens Naegele (képünkön) a Penny Market Magyarország Kft. új ügyvezető igazgatója (CEO). Az új ügyvezető Jens-Thilo Kriegert váltja ebben a pozícióban. Naegele 2018. október 1-jével veszi át a cég vezetését Magyarországon. Az új ügyvezető az alábbi területekért fog felelni: értékesítés, beszerzés, expanzió, marketing, építés, revízió, minőségbiztosítás és projekt menedzsment. Naegele korábban az Aldi Süd és az Aldi Svájc menedzsmentjének volt a tagja, majd a Lidl vezetését erősítette, Magyarországra pedig a Penny Market németországi vezetéséből érkezett.

Részletek>

Változatlanul a Tesco áll az élén

Tesco

Tavalyi teljesítménye alapján változatlanul a Tesco a legnagyobb forgalmú kereskedelmi lánc Magyarországon, csaknem 809 milliárd forintos becsült bruttó forgalommal. A kiskereskedelmi toplistát közreadó Trade Magazin tájékoztatása szerint a második és a harmadik helyezett sem változott; a Coop 604 milliárd, a Spar 562,5 milliárd forintos bruttó forgalmat ért el 2017-ben. A gyorsan forgó fogyasztási cikkek (FMCG) piacán a rangsorban ismét a CBA a negyedik, 508 milliárd forintos bruttó forgalommal. Változás is történt a listán, a Lidl 450 milliárd forintos bruttó bevétellel az ötödik lett tavaly a 2016-os hatodik pozíció után. A…

Részletek>

Átlagosan húsz százalékkal növeli a Lidl idén a bolti és raktári fizikai munkavállalói bérét

Lidl

A Lidl Magyarország 2018. március 1-jével átlagosan húsz százalékkal emeli a nyolcórás munkaidőben dolgozó bolti és raktári fizikai munkavállalók, valamint az üzletvezetők bérét, ezt követően a bolti dolgozók havi keresete eléri majd a bruttó 290 ezer és 320 ezer forintot, az üzletvezetők havi fizetése pedig bruttó 658 ezer forinttól 720 ezer forintig terjedhet – közölte a vállalat. Ezen felül a Lidl Egészségprogram éves szinten 96 ezer forint értékű komplex egészségügyi szolgáltatását is biztosítja minden munkavállalójának, az üzletvezetőknek pedig az áruházlánc – korlátlan magáncélú használattal, minden költséget 100 százalékban átvállalva –…

Részletek>